TIPY NA VÁNOČNÍ PPC REKLAMY

Vánoční období je pro mnoho podniků nejrušnější dobou roku, a efektivní PPC (Pay-Per-Click) kampaně jsou klíčové pro maximalizaci zisků. V předchozím článku jsme se zaměřili na obecná doporučení pro vánoční marketing a nyní na něj navážeme a zaměříme se na PPC reklamy. V článku Vám poskytneme pár konkrétních tipů a strategií, které pro optimalizaci PPC kampaní v tomto období využíváme my. Samozřejmě se nejedná o vše, co pro klienty v rámci našich služeb

Proč vsadit na PPC reklamy?

PPC reklamy mají oproti klasickým reklamám jako jsou letáky, reklamy v televizi a časopisech hned několik výhod:

  • Cílení na specifická publika
  • Remarketing
  • Sledování statistik
  • Snadná úprava reklam

Analýza předchozích trendů Prozkoumejte data z minulých let a identifikujte, která klíčová slova a reklamní formáty byly nejúspěšnější. Následně přizpůsobte své strategie na základě těchto poznatků. Kdo nezná historii, nikdy se neponaučí.

Remarketing Oslovte návštěvníky vašeho webu, kteří uvažovali o koupi, skončili vložením zboží do košíku či si prohlíželi vaše produkty nebo služby. Remarketing je skvělý nástroj, jak tyto návštěvníky přilákat zpět. Vyplatí se cílit i na zákazníky, kteří již nakoupili, protože je může zajímat nové zboží či vánoční akční nabídky.

jak-na-vanocni-marketing-rady-a-tipy-na-vytezeni-maxima3.jpg

Rozpočty, ROAS, ceny za proklik Není nic překvapivého, že pro vánoční období je zapotřebí navýšit rozpočty a upravit ROAS, jelikož se obecně navyšují ceny za proklik (cost-pay-click). Přibývá totiž konkurence, která se chce dostat na přední příčky a získat co nejvíce zákazníků.

Sezónní úpravy Pokud máte již zaběhnuté kampaně, není úplně nutné vytvářet kampaně nové. Nasbíraná data z těchto kampaní se hodí, jelikož již přináší chtěné výsledky a ví, na čem stavět. Během tohoto období je vhodné se zaměřit na sezónní úpravy těchto kampaní a zvyšovat konverzní poměr.

Texty a nové bannery Pro adventní období je vhodné přizpůsobit také celou komunikaci vaší značky. Přidejte do svých textů trochu vánočního kouzla, grafiky a slev. Upozorněte své zákazníky na výhody, které nabízíte. Může se jednat o dopravu zdarma, dárek k nákupu, možnost si nechat objednávku zabalit či oznámení garance doručení do Vánoc.

Kontrola zamítnutých položek Velmi důležitá je pravidelná kontrola položek v Merchant Center. Z jakéhokoli důvodu se může stát, že se některé produkty zamítnou, Vy si zamítnutí hned nevšimnete a poběží reklamy bez produktů, tudíž bez výsledků. Právě z tohoto důvodu je vhodné na pravidelné bázi kontrolovat Merchant Center a těmto situacím předejít.

Práce s Black Friday Jak jsme již v předchozím článku nastínili, je výhodné během Vánoc využít i listopadové akce Black Friday. Mnoho lidí se již připravuje na Vánoce a nakupují dárky s předstihem. Vytvořte reklamy a slevy s tématikou Black Friday a podpořte své prodeje ke v posledních měsících tohoto roku.

jak-na-vanocni-marketing-rady-a-tipy-na-vytezeni-maxima2.jpg

Radši se budeme opakovat, ale nakonec platí stále to nejdůležitější - nezapomeňte po Vánocích všechny reklamy pro toto období vypnout, ať si na jaře Vaši zákazníci nenárokují vánoční slevy a nabídky. 🎁

Soustřeďte se na své podnikání a přenechte reklamu a starost o vánoční kampaně na nás. Dejte nám o sobě vědět.