Zatímco ještě v roce 2021 činil kredit na reklamu zdarma pro nově zaregistrované inzerenty 1 500 Kč, dnes se jedná o šestinásobek této částky. Díky této akci můžete pomocí PPC reklamy zvýšit povědomí o svém podnikání a podpořit tak i své prodeje. Získání kreditu na reklamu od Google Ads je skvělý způsob, jak si PPC reklamu otestovat a zjistit, zda má pro vaše podnikání smysl do PPC kampaní investovat.
Proč využívat PPC reklamy?
- Reklamy se zobrazí hned po vytvoření a schválení.
- Inzeráty jsou flexibilní a je možné je kdykoliv upravit.
- PPC reklamy jsou skvělým nástrojem pro získávání nových relevantních zákazníků, kteří na internetu hledají produkty či služby, které nabízíte.
- Cílíte na specifickou cílovou skupinu, což zvýší pravděpodobnost konverzí (nákupů).
- Platíte za reálné kliknutí na reklamu, ne za její zobrazení.
- Máte k dispozici přesné měření výkonu reklam.
- Rozpočet nastavíte dle svých potřeb.
Propagační kredit je skvělou příležitostí, kterou stojí za to využít. Nicméně, bude-li chybět správná strategie a kvalitní obsah vašich reklam, nenaplní kredit svůj potenciál. S naší pomocí můžete vytěžit z online reklam opravdu maximum.
Více o PPC reklamách si můžete přečíst v našem článku Co je PPC?
Jak získat propagační kód na kredit 8 500 Kč od Google Ads?
Podmínky pro získání kupónu od Google Ads jsou velmi jednoduché, stačí se nově zaregistrovat v Google Ads a mít fakturační adresu v České republice. Při úvodní registraci je také nutné zadat platební údaje.
Pro získání propagačního kódu navštivte stránku Google Home. V horní části stránky se nachází bližší informace k této akci.
Po rozkliknutí „Zjistěte více“ se vám zobrazí okno se smluvními podmínkami nabídky a také tlačítkem „Uplatnit nabídku“.
Smluvní podmínky této nabídky najdete ZDE.
Uplatnění propagačního kódu
Po získání propagačního kódu a aktivaci nabídky musí vzniknout do 60 dnů náklady na reklamu ve výši alespoň 8 500 Kč (bez daní a poplatků). Doporučujeme částku vyšší, jelikož samotná částka 8 500 Kč nepostačuje. Kredit na reklamu vám Google přičte zpravidla během 35 dní v přehledu fakturace. Potřebujete s čímkoliv pomoct?
Nechte PPC na nás
Uvědomujeme si, že pro mnohé může být start s PPC reklamou náročný. Nemáme na mysli založení účtu či využití této propagační nabídky od Google, to je to nejmenší. K opravdovému zhodnocení potenciálu je zapotřebí dlouholetých zkušeností a také orientaci v nových trendech. Zároveň je důležité se orientovat v podmínkách nabídky a vytvořit kvalitní kampaně, které budou úspěšně oslovovat váš cílový trh.
Chtěli byste založení účtu, tvorbu kampaní a správu PPC nechat na nás a věnovat se tomu, co vám jde nejlépe, vašemu podnikání? Ozvěte se nám!